آخرین خبرهادسته‌بندی نشده

الگوبرداری از «سپاه» فرمول عبور از بحران‌هاست

معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بهره‌گیری از ظرفیت سپاه و الگوبرداری از آن فرمول گذر از بحران‌ها به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، مرتضی شیخ‌زاده در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: سپاه پاسدارن امروزه به الگویی در تمامی زمینه‌ها تبدیل شده است.

وی افزود: برخورداری از بصیرت، راه عبور از میادین بحران و مین است اما بهره‌گیری از ظرفیت سپاه و الگوبرداری از آن فرمول ساده‌تر گذر از بحران‌ها محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: از این رو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به الگویی ملی و بین‌المللی تبدیل شده است.

شیخ‌زاده خاطرنشان کرد: مخالفت دشمنان نظام اسلامی با سپاه پاسداران بر کارآمدی و حقانیت این ارگان انقلابی صحه می‌گذارد.

«سپاه» ثمره فرهنگ ناب اسلام است

علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم نیز اظهار داشت: سپاه پاسدارن تا به امروز همچون سنوات گذشته نظیر دوران دفاع مقدس در خدمت به نظام و جامعه اسلامی پیشگام است.

وی افزود: ایفای نقش موثر و تمام کننده سپاه در قطع شجره خبیثه داعش، جلوه‌ای از نقش بی‌بدیل این ارگان در صدور انقلاب اسلامی را آشکار ساخت.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: کشور در هر کجا به مشکل برخورده است سپاه پای کار بوده و اقدامات قرارگاه خاتم الانبیا(ص) مصداقی از آن به شمار می‌رود.

نصری خدمت به محرومان را از دیگر خدمات ارزنده سپاه برشمرد و ادامه داد: سپاه پاسداران همواره پیش مرگ ملت بوده و این دستاورد بزرگ باید حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را می‌توان ثمره فرهنگ اسلام ناب دانست.

وظیفه عام سپاه، پاسداری از انقلاب در تمامی عرصه‌ها است

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم نیز گفت: سپاه، نهادی برخاسته از ملت ایران بویژه جوانان غیور، شجاع و ولایتمدار است که به تمام امت اسلام و مستضعفین جهان تعلق دارد.

وی ادامه داد: ابراز رضایت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانگر اهمیت، کارایی و جایگاه والای این نهاد است.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: دفاع از کیان ایران اسلامی تنها یکی از وظایف سپاه به شمار می‌رود وظیفه عام آن پاسداری از انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم اضافه کرد: سپاه پاسداران در هر کجا که نیاز باشد برای حراست از اسلام و انقلاب حضور دارد و همواره در خط مقدم یاری‌رسانی به مردم بوده که بلاهای طبیعی و مقابله با ویروس منحوس کرونا بخشی از آن است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج، مجموعه‌ای نشات گرفته از این نیرو است که امروزه در جهان اسلام شکل گرفته و جهانیان نظاره‌گر تاثیر و کارایی آن در عراق، سوریه و لبنان هستند.

امام جمعه قشم بیان کرد: سپاه قدس شاخه‌ای بدون مرز است که از دستاوردهای کم نظیر آن می‌توان به سرنگونی دولت خود خوانده داعش اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا