آخرین خبرهااجتماعیسیاسیگزارش فرماندار قشم:

جلب مشارکت مردم در ادوار مختلف انقلاب، تحت عنوان بسیج، راهبرد هوشمندانه امام(ره) بود

فرماندار شهرستان قشم گفت: امام خمینی ره فرمان تشکیل بسیج را به عنوان راهبرد اساسی در راستای مشارکت فعالانه لایه های اجتماعی در همه ادوار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، صادر فرمود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، دکتر علیرضا نصری روز سه شنبه با حضور در دفتر فرماندهی بسیج سپاه قشم، ضمن تبریک هفته بسیج، افزود: دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ فضیلت های اصلی انقلاب اسلامی و تحقق اهداف عالی اسلامی در پرتو مشارکت فعالانه مردم و توسعه تفکر بسیجی ممکن است.
دکتر نصری از بسیج به عنوان داروی شفا بخش ضعف ها و عقب ماندگی های کشور یاد کرد.
او ادامه داد: نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، و سپس دفاع مقدس تحت عنوان بسیج و صحنه های سازندگی فراموش نشدنی و کم نظیر بوده است.
فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان قشم با یادآوری تحرکات برنامه ریزی شده دشمن در راستای جنگ اقتصادی و تحریم های غیر انسانی افزود: بهره گیری از تفکر بسیجی و اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی راه پیروزی در این جنگ ناجوانمردانه است.
دکتر نصری در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح شناسایی خانه به خانه مبتلایان کرونا در شهرستان با شعار ” هر خانه یک پایگاه سلامت در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی” اشاره و آن را محوری مهم برای کنترل ویروس کووید ۱۹ ذکر کرد.
رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در قشم از نیرو های بسیج و انتظامی شهرستان خواست؛ بدون تعارف با متخلفان پروتکل های بهداشتی با هدف کمک به سلامت جامعه بر اساس قانون برخورد کنند و همانگونه که از برگزاری عروسی دو ّ شب پیش اتباع بیگانه در راستای کووئی جلوگیری شد با هر گونه تجمع دیگر هم مقابله کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا