آخرین خبرها

مسابقه تلاوت قرآن مجازی در قشم برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: به مناسبت هفته وحدت، مسابقه‌ی تلاوت قرآن به صورت مجازی در این جزیره برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، علیرضا کمساری افزود: این مسابقات در ۲ مقطع بزرگسالان و نوجوانان با موضوع قرائت آیات وحدت طراحی شده است.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند سه آیه از قرآن را به انتخاب خود قرائت نموده و فایل تصویری آن را برای داوری ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: پس از بررسی آثار رسیده، به ۶ نفر در رده بزرگسالان و سه نفر در رده نوجوانان به تفکیک بانوان و آقایان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی افزود: متقاضیان در طول هفته وحدت (هشت تا ۱۳ آبان‌ماه) فرصت دارند تا فایل‌های تصویری خود را از طریق پیام رسان های ایتا و واتساپ  به شماره ۰۹۱۶۸۵۶۷۰۴۴ ارسال کنند.

کمساری با اشاره به حضور بیش از سه هزار حافظ کل قرآن در قشم ادامه داد:  پیشبینی می‌شود تعداد زیادی از مرد مقشم در این مسابقه شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد و همراهی موسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه الزهرا(س) قشم  برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا