آخرین خبرها

رشد ۲۶۲ درصدی کشف کالای قاچاق و سوخت در قشم

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی قشم گفت: کشف کالای قاچاق و سوخت شهرستان قشم در بازه یک ساله نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام حسام‌الدین مویدیان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهرستان قشم اظهار داشت: امنیت به سبب ارزش و جایگاه والایی که در زندگی فردی و اجتماعی بشریت دارد یکی از والاترین نعمت‌های خداوند به شمار می‌رود.

وی افزود: تامین امنیت، آرامش و آسایش جامعه از الطاف خداودی است که بخش عمده‌ای از آن نصیب نیروهای خدوم یگان‌های نظامی و انتظامی ناجا شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی قشم تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان قشم در یک سال اخیر 922 طرح در بخش پلیس پیشگیری، فتا، امنیت اقتصادی، آگاهی، راهور، مبارزه با مواد مخدر و سایر حوزه‌ها اجرا کرده است.

حجت‌الاسلام مویدیان ادامه داد: در هیمن بازه زمانی افزایش 39 کشف سرقت،  262 درصدی کشف کالای قاچاق و سوخت، 36 درصدی برخورد با تخلفات حادثه‌ساز راهنمایی و رانندگی به ثبت رسید.

وی اضافه کرد: افزایش 110 درصدی کشف جرائم اینترنتی و 170 درصدی مبارزه با مفسدان اقتصادی و نیز رشد 20 درصدی دستگیری سارقان بخشی دیگر از کارنامه درخشان ناجا در شهرستان قشم است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی قشم گفت: اشاعه آرامش و امنیت در سطح حوزه سرزمینی با الگوبرداری از مکتب شهید سلیمانی از مهمترین اولویت‌های نیروی انتظامی و پایگاه دریابانی قشم به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا