آخرین خبرها

تلاش‌ نیروهای امنیتی و نظامی در برخورد با قاچاقچیان شایسته تقدیر است

امام جمعه قشم گفت: قطعی شبانه آب در بخشی از بافت قدیم جزیره قشم مردم این مناطق را در انجام فرایض دینی و روزه‌داری ایام رجب با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: از مسوولان جزیره قشم توجهی ویژه به بافت قدیم این شهرستان را خواستاریم.

وی افزود: ساکنان بخشی از این مناطق با مشکلات عدیده‌ای همچون فاضلاب و قطعی شبانه آب مواجه هستند که انجام فرایض دینی بویژه روزه‌داری مردم را با مشکل مواجه کرده است.

امام جمعه شهرستان قشم شهادت اولین شهیده مدافع سلامت جزیره قشم از بیمارستان پیامبر اعظم(ص) را تسلیت گفت و ادامه داد: برای این پرستار رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان و همکارانش صبر و اجر از خداوند خواهانم.

حجت‌الاسلام تارم تصریح کرد: پرستاران و کادر درمان حقیقتا در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند و انتظار از مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و عدم برگزاری تجمعات را سرلوحه کار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه همچنان شاهد برگزاری مجالس عروسی در گوشه و کنار شهر هستیم و مسوولان مربوطه باید برای این مسئله چاره اندیشی کنند.

امام جمعه شهرستان قشم ابراز داشت: تلاش‌ نیروهای امنیتی و نظامی با تمامی امکانات در برخورد با قاچاقچیان و مظاهر بداخلاقی در جزیره قشم شایسته تقدیر است.

دکتر تارم بیان کرد: جانبازانی هچون سردار صفایی با فعالیت‌های گسترده فرهنگی نظیر نگارش کتاب و هیئت‌داری حجتی بر ما است و مسوولان نباید اجازه دهند بی‌تدبیری آنان به پای ضعف و ناکارآمدی نظام نوشته شود.

امام جمعه شهرستان قشم ابراز داشت: بیانات رهبری در خصوص برجام باید نصب العین قرار بگیرد و طرف‌های برجام بدانند دیگر حرف، شعار، امضاء و وعده‌ها فایده‌ای ندارد بلکه ایران تنها در صورتی به تعهدات برجامی خود باز خواهد گشت که تحریم‌ها در عمل حذف شده باشد.

دکتر تارم با اشاره به رزماش اخیر رزم شبانه سپاه تصریح کرد: این رزمایش بار دیگر قدرت بهت‌آور نظامی و دفاعی ایران اسلامی را برای جهانیان به اثبات رساند و به صلاحدید مسوولان هر گاه بخواهیم بخشی از اقتدار کشور در رزمایش‌های به نمایش گذاشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مومنانی که بواسطه شیوع کرونا قادر به بهره‌برداری معنوی از ایام اعتکاف نیستند می‌توانند با خواندن نماز جعفر طیار این خلع را برطرف کنند.

در خطبه نخست اظهار داشت: هوای نفسانی، دنیاپرستی و دیگر مظاهر نافرمانی خدا، ذات نیک و فطرت خدایی انسان را می‌پوشاند و انسان را از مسیر حق و فطرت اولیه انسان خارج می‌کند.

افزود: حفظ فطرت انسان آن است که عملا در راستای امور فطری نظیر عدل، عدالت، یگانه پرستی و حق طلبی حرکت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا