اخبار مهم

سازمان منطقه آزاد قشم عذرخواهی کرد

سازمان منطقه آزاد قشم در پی طرح انتقادات و شکایات از سوی خانوده‌های شهدا، ایثارگران و رسانه‌های قشم، پس از حدود یک ماه نسبت به آن‌چه سوء تفاهم پیش آمده از بیاینه این سازمان در حادثه تیراندازی قشم عنوان کرد، عذرخواهی نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از ایرنا، این سازمان با انتشار پیامی اعلام کرد که تا قبل از جمع‌بندی و تحلیل ابعاد موضوع توسط دستگاه‌های مربوط، در نفی یا اثبات حادثه تیراندازی اظهارنظری نخواهد کرد.

در این پیام آمده است: بر خود واجب دانستیم به سبب سوء‌تفاهم پیش آمده ناشی از بیانیه‌ای که خاطر خانواده معظم شهدا و دوستداران جوانمردان دلاور ایران زمین را مکدر نمود، خاضعانه در برابر رشادت‌های شهدای گرانقدر کشورمان و خانواده رنج دیده و داغدار آنان قد خم کرده، عذربخواهیم.

در ادامه بیانیه آمده است: جایگاه شامخ این اسوه‌های پایمردی(شهدا) چنان رفیع است که قامت هیچ کسی به بلندای آن نخواهد رسید و ما همواره منت‌دار و مدیون رشادت‌های شهیدان وطن هستیم.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: همچنین در برابر روح بلند سردار دل‌های کشورمان و شهید دانشمند هسته‌ای سر تعظیم فرود آورده و آرزومندیم که خداوند منان، ذره‌ای از سعادت خدمت به نظام و ملتی که طریقت این دو الگوی غیرت و پایمردی کشورمان بود را نصیب ما نماید.

سازمان منطقه آزاد قشم در این بیانیه تاکید کرده است: این سازمان می‌بایست تا پایان یافتن تحقیقات نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی در مورد این حادثه از هرگونه اظهارنظری خودداری کرده و اطلاع‌ رسانی در مورد جنبه‌های مختلف این رخداد را به دستگاه‌های مسوول می‌سپرد.

سازمان منطقه آزاد قشم در تاریخ ششم بهمن سال جاری بیانیه‌ای با عنوان «چراغ توسعه قشم خاموش شدنی نیست» منتشر و در آن، حادثه تیر اندازی به خودرو حامل مدیرعامل سازمان مزبور را با ترور شهیدان قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده مقایسه کرد که این امر و دیگر مطالب مطرح در آن بیانیه باعث تحریک احساسات و روانه شدن موجی از انتقادات و شکایات از سوی خانواده‌ شهدا، ایثارگران و رسانه‌ها به سمت سازمان مذکور شد.

عصر ۲۹ دی‌ماه یک موتورسوار با شلیک چند گلوله به خودرو حامل مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم باعث آسیب جزئی وی و مجروح شدن یک نفر شد. این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا