اخبار مهماقتصادی امام جمعه قشم:

ساخت آبشیرینکن در قشم نشان از توانایی متخصصان داخلی دارد

امام جمعه قشم از ساخت سیستم آبشیرینکن 1500 متر مکعبی در قشم به عنوان توان بالای متخصصان داخلی نام برد.

به گزارش خبرنگار “خبر قشم”، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در آئین افتتاح دستگاه آبشیرینکن ساخت متخصصان بومی، اظهار داشت: این یک اتفاق بسیار مهم و مبارکی است که با دانش و توان جوانان ایرانی به بار نشست و اقدام آن شایسته تقدیر است.
وی با تاکید بر اینکه راز اصلی خلقت بر پایه خدمت بی منت و صادقانه به مردم بنا نهاده شده است، افزود: خدمت به مردم در بین مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران هم بر اساس مکتب اسلام و قرآن شکل گرفته است.
به گفته امام جمعه قشم، متاسفانه شروع خدمت‌رسانی گاهی با سنگ‌اندازی برخی افراد همراه می‌شود اما باید به این نکته توجه کنیم که نباید مانع خیر باشیم و باید فرهنگ قدرشناسی را در جامعه ترویج دهیم.
وی از مردم به عنوان افراد قدرشناس خادمان نام برد و تصریح کرد: برای امیدواری هرچه بیتشر مردم، صحنه‌گردانان جامعه هم باید در راستای نعکاس واقعیت‌ها و خوبی‌ها و امیدها پیش‌قدم باشند.
حاجبی یادآور شد: متاسفانه در شهرستان قشم کار انجام نشده بسیار وجود دارد و در این شرایط تلاش‌ جوانان انقلابی با اقدامات جهادی برای رفع نواقص ارزشمند است و در این زمینه صمیمانه از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و کارکنان شرکت آب، برق و تاسیسات قشم برای ساخت این سیستم و تلاش آنان برای بهبود وضعیت آب جزیره تشکر می‌کنم.
شایان ذکر است؛ به همت متخصصان داخلی کشورمان، یکدستگاه سیستم شیرین کننده آب دریا با تولید یک هزار و 500 متر مکعب آب در روز با کمتر از یک سوم قیمت مشابه خارجی آن ظرف مدت 60 روز در قشم ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا