گردشگری

90 درصد ظرفیت تخت مسافری قشم پر شد/ افزایش 37 درصدی مسافران به جزیره

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در جزیره قشم حدود ۱۲ هزار تخت مسافری داریم که بالای ۹۰ درصد اکنون اشغال است که البته به این مقدار می توان ظرفیت اماکن اقامتی و بوم‌گردی سطح جزیره را اضافه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از فارس، افشار فتح‌الهی در حاشیه نشست ستاد تسهیلات سفر قشم و در جمع خبرنگاران بیان کرد: از غربی‌ترین تا شرقی‌ترین نقطه قشم ۱۴ کمپ‌پارک ساحلی و روستایی را داریم که همه آنها امکانات مناسبی برای پذیرایی از هموطنان و مسافران نوروزی را دارند.

وی از افزایش قابل توجه خودروها و مسافران نوروزی به قشم خبر داد و افزود: تعداد خودروهای وارده به قشم هم حدود ۲۰ هزار خودرو است که نسبت به سال ۹۷ در همین مدت حدود ۳۷ درصد رشد را نشان می دهد.

رییس ستاد تسهیلات سفر قشم همچنین گفت: از 25 اسفند ماه بیش از 100 هزار گردشگر از مبادی مختلف وارد جزیره شده اند که نسبت به سال 97 و قبل از شیوع کرونا، 60 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی از تمامی هم‌میهنان درخواست کرد با توجه به طبیعت جذاب و به یادماندنی قشم، سری به جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس بزنن تا از بیکران خلیج فارس به وسعت دریاهای آزادش بهره مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا