اجتماعی

جلسه هماهنگی استقبال از حجاج برگزار شد

امسال برای نخستین بار بیش از 450 نفر از زائران خانه خدا برای نخستین بار با پرواز مستقیم از قشم به عربستان سفر کردند و پرواز بازگشت این افراد نیز در جزیره قشم فرود خواهد آمد و بر همین اساس جلسه هماهنگی استقبال از حاجیان با هدف برگزاری مراسم شایسته در بدو ورود حاجیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان در این جلسه گفت: هدف سازمان منطقه آزاد قشم حفظ کرامت انسانی و افزایش رفاه مردم جزیره است و خط پروازی قشم– عربستان و بالعکس نیز با همین هدف برقرار شده است.
به گفته ادریس راموز، اعزام حجاج از جزیره قشم، فضای خوبی را در جامعه ایجاد کرد و بازتاب های گسترده ای در رسانه ها و مقامات بلندپایه دولت داشته است.
وی ادامه داد: تلاش می کنیم که در بدو ورود حجاج مراسم شایسته به منظور استقبال از آنها برگزار کنیم تا علاوه بر ایجاد فضای معنوی در جامعه، شرایط مناسبی برای تسهیل و تسریع عملیات فرود در فرودگاه انجام شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، تصریح کرد: تلاش می شود تا حاجیان پس از فرود در باند فرودگاه مستقیما سوار اتوبوس شده و به شهرهای قشم، رمکان و طبل منتقل شوند.
راموز تاکید کرد: این کار با هدف کاهش زمان انتظار در سالن فرودگاه انجام می شود و هماهنگی لازم با دستگاه های ذیربط در این خصوص انجام خواهد شد.
بنابراین گزارش، جلسه هماهنگی استقبال از حجاج جزیره، با حضور ادریس معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مجتبی سلیمی، مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش، حسین مرادی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، حاتم دهقانی، مدیر پشتیبانی و مهدی نظامی مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه های قشم برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا