آخرین خبرها به مناسبت سالروز دفاع مقدس؛

هنرمند قشمی آخرین اثر خود را به رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هدیه کرد

نویسنده رمان آن تابستان، این اثر ارزشی- رمانتیک را به مناسبت سالروز دفاع مقدس، به رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد قشم، ایرج اعتمادی، خبرنگار و نویسنده بنام قشمی، در مراسمی آخرین رمان خود را که با نگاه ارزشي به موضوع دفاع از ملت و میهن پرداخته، به حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تقدیم کرد.
رمان آن تابستان در 404 صفحه، روایتی پرفراز و نشیب دارد و اعتمادی باهدف قدردانی از زحمات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم که در این سال ها با درایت و توانمندی خود، موجبات پیشرفت جزیره در حوزه های مختلف را رقم زده، کتاب مذکور را به وی تقدیم کرده است.
از آثار دیگر این هنرمند قشمی که از سال 1374 وارد عرصه نویسندگی شده، می توان به ۱۴ کتاب در ژانر کودک با محتوای  قصه های عامیانه جنوب، سه تا کتاب ژورنالیستی در حوزه اخبار و رویدادها، سه مجموعه داستان کوتاه و چهار رمان اشاره کرد. 
گفتنی است، سازمان منطقه آزاد قشم با برنامه های حمایتی برای چاپ و خرید آثار هنرمندان بومی جزیره، سازوکاری اجرایی برای کمک به پیشرفت و ارتقا آثار نویسندگان جزیره مهیا ساخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا