آخرین خبرهااجتماعیاخبار مهم

امام جمعه قشم: جهان اسلام به دستورات پیامبر اعظم (ص) پایبند باشند

امام جعمه قشم گفت: بزرگترین مشکل امروز جهان اسلام آن است که برخی کشورها در عمل به دستورات پیامبر(ص) پایبند نیستند و راه نجات نیز تمسک به سنت پیامبر عظیم الشان است

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم افزود:  برخی کشورهای به ظاهر اسلامی ابرقدرت‌ها را صاحب اختیار خود قرار داده‌اند.

وی ادامه داد:  این کشورها با مفاهیم و ارزش‌های اخلاقی و سیاسی پیامبر(ص) اسلام  فاصله دارند.

امام جمعه قشم با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: برخی قصد تحریم انقلاب اسلامی و ایجاد شبهه در تصمیمات کلان نظام جمهوری اسلامی دارند.

وی افزود: این افراد تلاش دارند که تصمیمات این نظام را غیر عقلانی جلوه دهند.

تارم ادامه داد: این در حالی که تمامی مواضع جمهوری اسلامی بر اساس عقلانیت و منطق بوده است.

وی اظهار کرد:برخی می‌خواهند ترس و وادادگی را جامه عقلانیت بپوشانند ، در حالی که عقلانیت به معنای محاسبه درست و جلوگیری از اختلال در محاسبه است.

امام جمعه قشم در ادامه افزود: در بندر پل و لافت حداقل باید یک دستگاه آتش‌نشانی مستقر باشد تا شاهد وقایع تلخ نباشیم و همچون روز گذشته اموال مردم از بین نرود.

وی ادامه داد: با این حجم بالای عبور و مرور در بنادر پل و لافت، وجود آتش‌نشانی و دیگر امکانات ایمنی حداقل کاری است که باید انجام شود تا شاهد اقدام به موقع در مقابله با حوادث باشیم.

تارم همچنین با اشاره به هفته بزرگداشت ناجا گفت: بخش عمده‌ای از نظم و امنیت مثال‌زدنی کشور ثمره عملکرد موثر و مثبت نیروی انتظامی است.

وی در پایان تاکید کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از بارزترین مصادیق رعایت حق الناس در شرایط امروز جامعه است.

شهرستان قشم، شامل جزیره های قشم، لارک و هنگام با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان و در میان آبهای نیلگون خلیج فارس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا