آخرین خبرها

برگزیدگان مسابقه نقاشی روز جهانی کودک در ژئوپارک جهانی قشم معرفی شدند

مدیر ژئوپارک جهانی قشم از اعلام نتایج و معرفی برگزیدگان مسابقه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از شمانیوز، علیرضا امری کاظمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: این مسابقه در راستای اهداف ژئوپارک های جهانی یونسکو توسط مدیریت ژئوپارک جهانی قشم با هدف معرفی جاذبه ها و میراث ژئوپارک جهانی قشم موضوع و تکنیک آزاد برگزار شد.
امری کاظمی ادامه داد: در مجموع 150 اثر نقاشی توسط کودکان و دانش آموزان نقاط مختلف جزیره برای مدیریت ژئوپارک جهانی قشم ارسال گردید و پس از آن بررسی و داوری آثار ارسال شده و داوری نهایی نفرات برتر مشخص گریدند.
وی افزود: داوری آثار این مسابقه برعهده بانوی هنرمند جزیره، ماهانی صالحی نژاد کووه ای بوده است که آثار رسیده را با توجه به رنگ شناسی و ایده در نقاشی کشیدن و با توجه سن شرکت کنندگان مورد بررسی قرار دادند.
مدیر ژئوپارک جهانی قشم در ادامه تصریح کرد: پس از مراحل نهایی داوری و در نهایت  نقاشی 20 نفر از شرکت کنندگان، به عنوان نفرات برتر معرفی شدند و همچنین جوایزی به رسم یادبود به ایشان اهدا خواهد گردید.
به گفته امری کاظمی؛ نگاهی خلاقانه و مرتبط با موضوع معرفی جاذبه های ژئوپارک جهانی قشم نگارش یافته بود و بر این اساس برنامه ریزی با هدف تشویق بیشتر کودکان و دانش آموزان به عنوان سفیران ژئوپارک در حال انجام است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: معرفی جاذبه ها، ویژگی ها و ژئوسایت های موجود جزیره زیبای قشم، حفاظت و پاسداشت میراث چهارگانه جزیره (فرهنگی، طبیعی، زمین شناختی و ناملموس) از اهداف مورد نظر در اجرای این طرح بود.
براساس این گزارش نفرات برتر این مسابقه نقاشی به شرح زیر است:
یاسمن بلالی
یاسین بلالی
اسماعیل رسولی
سعیدملاح پور
طیبه هنرمند
فاطمه هدری
مهدی گردشاسان
هانیه چلاسی
یاسمین پاروکش
یلدا رحمتی
امینه همتی سوزایی
عبدالمتین ایمان دوست
فاطمه محمودنیا
اسحاق رسولی
آرتین مرادیان
آرسام سرودی
آسیه تورنگ
ثناپروایی
حسنی دریایی
فرناز پورمحمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا