آخرین خبرها از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور صورت گرفت؛

انتصاب مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد و ویژه اقتصادی قشم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور علیرضا امری کاظمی را به سمت مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد و ویژه اقتصادی قشم منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم حکم انتصاب علیرضا امری کاظمی، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این سازمان را به سمت مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد و ویژه اقتصادی قشم در سی و یکمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه به وی اهدا کرد.

این حکم از سوی علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور به علیرضا امری کاظمی ابلاغ شده است.

متن این حکم چنین آمده است:

جناب آقای علیرضا امیری کاظمی

 با سلام؛

 بنا به پیشنهاد رییس محترم هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی قشم، به شماره 99.100.930مورخ 1399.05.25و در اجرای قوانین و مقررات، موضوع بند “ب” ماده ۲۷ قانون چگونگی تشکیل و اداره مناطق آزاد و نیز بند “الف” ماده ۶۵ قانون احکام دائمی برنامه توسعه کشور، به موجب این ابلاغ به عنوان “مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد و ویژه اقتصادی قشم” منصوب می شوید.

 انتظار می رود نسبت به انجام وظایف و تکالیف مربوطه اقدام و گزارش عملکرد را به صورت مستمر و دوره ای به معاونت توسعه مدیریت و امور مجلس این وزارتخانه ارائه نمایید.

 توفیق روز افزون تان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 علی اصغر مونسان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا