آخرین خبرهااجتماعی

نشست بصیرتی – سیاسی بسیجیان جهادی قشم برگزار شد

نشست بصیرتی-سیاسی مجموعه جهاد کشاورزی قشم ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قشم ، مدیرجهادکشاورزی شهرستان قشم ، در نشست بصیرتی- سیاسی که با حضور حجت السلام آهنین مربی دوره ،معاون فرماندهی بسیج سپاه قشم در امور اقشار و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی و روسای ادارات دامپزشکی، شیلات، منابع طبیعی و نماینده جامعه صیادان و صنایع تبدیلی شیلاتی برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط کنونی جامعه و مشکلات موجود همه همکاران مجموعه جهادکشاورزی با روحیه جهادی همانند دوران دفاع مقدس آماده فعالیت در حوزهای مختلف تولیدی هستند.
مهندس یزدان پناه افزود: بسیج و جهاد از نشانه های بارز انقلاب اسلامی در کشور هستند و روحیه و ویژگی های مشترک در آن وجود دارد.
وی در پایان گفت: در دوران دفاع مقدس شاهد تلاشها و خدمات ارزشمند و ماندگار جهادگران درعرصه جنگ و سازندگي بوديم که این تلاشها امروز در عرصه خودکفایی محصولات کشاورزی و نظارت بر سلامت محصولات تولیدی شیلاتی، دامی و کشاورزی جریان دارد.
همچنین حجت اسلام آهنین در آغاز نشست بصیرتی ، با اشاره تقارن ماه صفر و هفته دفاع مقدس، به مقایسه شرایط فعلی در زمان غیب امام زمان با شرایط کربلا و دلایل قیام امام حسین (ع)پرداختند. وی افزود: ضرورت شناخت و مقابله با ظلم ظالمان و افزایش بصیرت در خدمت در سایه فرمایشات حکیمانه رهبر انقلاب و لزوم توجه به درس‌ها و عبرت‌های کربلا،و شناخت هرچه بیشتر اهداف قیام امام حسین (ع) و معرفی ایشان به عنوان الگوی مبارزه با ظلم در سطح جهان از مهمترین وظایف همه اقشار بسیج محسوب می شود.
در پایان معاون فرماندهی در امور اقشار بسیج ضمن تشکر از برگزاری جلسه و حضور فعال مهندسین بسیجی مجموعه جهادکشاورزی و ادارات تابعه تصریح کرد: اقشار مختلف مردم باید در هر سنگری که هستند علی الخصوص جامعه بسیج مهندسین باید دارای روحیه جهادی باشند، چرا که این از مهم ترین ویژگی های بسیج است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا