آخرین خبرهااجتماعیسیاسی

با حکم نماینده ولی فقیه؛ دبیر ستاد امر به معروف قشم منصوب شد

حجت‌الاسلام «عباس حیدری» طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در هرمزگان به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام «عباس حیدری» به پیشنهاد امام جمعه شهرستان قشم و با حکم نماینده ولی فقیه در هرمزگان به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم منصوب شد.

متن حکم نماینده ولی وفقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان به شرح زیر است:

با احترام، نظر به تعهد، شایستگی و تجارب مفید و ارزشمند شما و بنا به پیشنهاد رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم به موجب این حکم، جنابعالی به سمت دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همت عالی در جهت اجرای وظایف و برنامه‌های اجرایی ستاد و در چارچوب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اهتمام شایسته معمول دارید. توفیق روزافزون شما را از خداوند منان مسئلت دارم.

به گزارش فارس، آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم با حضور امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسوولان این شهرستان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان برگزار و از خدمات حجت‌الاسلام «عظیم سقایی‌نژاد» دبیر پیشین این ستاد نیز تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا