ایران

فرماندار قشم خبر داد: کلنگ زنی و بهره برداری ۳۶ پروژه با اعتباری افزون بر ۸۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت

فرماندار شهرستان قشم گفت: ۳۶ پروژه آموزشی, رفاهی, زیربنایی، بهداشت و درمان، ورزشی و اشتغالزایی با اعتبار ۸۵۹ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال در این شهرستان، مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، علیرضا نصری شامگاه جمعه در آستانه هفته دولت اظهارداشت: این پروژه ها شامل ۶ پروژه آموزشی، ۳ ورزشی، ۴ عمران شهری، روستایی، ۴ بهداشتی‌ درمانی و ۷ پروژه در حوزه اشتغالزایی می باشد.

نصری، محل تامین اعتبارات پروژه های مذکور را دولتی، خیرین و بخش خصوصی ذکر و بیشترین میزان سرمایه گذاری را مربوط به احداث یک سایت پرورش میگو با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال معرفی نمود.
او در ادامه افزود: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان هرمزگان و شیلات شهرستان به ترتیب با بهره برداری از ۶ پروژه با اعتباری افزون بر ۷۸ میلیارد ریال و ۲ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال، آمار بیشترین بهره برداری و کلنگ زنی از نظر تعداد و ریالی را به خود اختصاص داده اند.

فرماندار شهرستان قشم همچنین از کلنگ زنی سایت ۷۰۰ راسی پرورش بز در روستای باسعیدو با سرمایه ای افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال با حضور مقامات استانی و طرح پروار بندی یکصد راسی گوساله در روستای باغ بالا با سرمایه گذاری پنج میلیارد ریال در راستای تحقق برنامه های اشتغالزایی و رونق تولید با اتکا به ظرفیت و منابع محلی نام برد.

نصری خاطر نشان کرد: احداث پارک خطی بلوار ژئو پارک توسط شهرداری شهر قشم به ارزش ۱۵ میلیارد ریال، آسفالت کوچه و معابر شهری توسط شهرداری شهر سوزا با اعتبار داخلی ۱۸ میلیارد ریال، آسفالت معابر روستای طولا و دیرستان با اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ترتیب به مبلغ چهارمیلیارد و۸۱۰/۰۰۰/۰۰۰میلیون ریال و ۸ میلیارد ریال و بهره برداری از مراکز جامع سلامت روستایی طولا، رمچاه و لارک، مرکز تسهیلات زایمانی روستایی در لافت و اورژانس ۱۱۵ شهر سوزا جمعا به ارزش یازده میلیاردو۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خیرین و افتتاح و بهره برداری پمپ بنزین روستای رمچاه با اعتبار ۴۰میلیارد ریال توسط بخش خصوصی از دیگر پروژه تقدیمی کارگزاران تدبیر و امید به مردم شریف شهرستان قشم خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا