اجتماعی

دومین نمایشگاه هنرستانی مهارت‌های من در قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دومین نمایشگاه هنرستانی مهارت‌های من با شعار “اشتغال فردا، مهارت‌آموزی امروز”، با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و آموزش‌وپرورش شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی توانمندی‌های جامعه دانش‌آموزی قشم در حوزه‌های فنی و هنری است.

وی ادامه داد: شعار دومین نمایشگاه هنرستانی مهارت‌های من، “اشتغال فردا، مهارت‌آموزی امروز” است که بر لزوم ارتقا آموزش‌های مهارتی برای ورود به بازار کار از سوی دانش آموزان، تأکید دارد.

به گفته آخوندی، این نمایشگاه در رشته‌های فنی کامپیوتر، مکانیک، برق، تأسیسات و تربیت کودک و هنری گرافیک، نقاشی، عکاسی، خیاطی و معماری داخلی از امروز آغاز به کار می‌کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ضمن دعوت از مردم جزیره برای بازدید از این نمایشگاه گفت: حضور دانش آموزان و ارائه دستاوردهای دانش‌آموزی، راهی برای ارتقا عزت‌نفس و روحیه ارزشمندی در بین نوجوانان است.

گفتنی است، دومین نمایشگاه هنرستانی مهارت‌های من از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی قشم پذیرای بازدیدکنندگان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا