گردشگری

سفری دوباره به جزیره جهانی قشم در عید سعید فطر

معاون فرهنگی، گردشگری و اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با توجه به اقبال هموطنانمان برای سفرهای چند روزه به قشم، عید فطر فرصتی برای حضور دوباره هموطنانمان به جزیره جهانی قشم است.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، ادریس راموز با بیان این مطلب، اظهار داشت: اوج تردد میهمانان و گردشگران در جزیره قشم به ایام تعطیلات پایان سال و نوروز هر سال مربوط می‌شود اما تعطیلات مناسبتی هم فرصتی برای سفر چند روزه با این جزیره زیبا در جنوب کشور است.
وی با اعلام اینکه در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز 1403 افزون بر …… گردشگر از ظرفیت‌های کم‌نظیر و بی‌نظیر جهانی قشم بازدید کردند، افزود: به طور حتم قشم در تعطیلات عید سعید فطر هم با حضور گردشگران به ویژه استان‌های همجوار هرمزگان بار دیگر رنگ و بوی نوروزی به خود خواهد گرفت.
به گفته راموز، ستاد اجرایی خدمات سفر قشم یک ستاد دایمی است و دست‌اندرکاران این ستاد در طول سال و در ایام تعطیلات مناسبتی آماده ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران جزیره جهانی قشم هستند.
وی بیان داشت: آب و هوایی کاملا بهاری این روزهای قشم فرصتی است تا افرادی که در ایام نوروز موفق نشدند به قشم سفر کنند، در تعطیلات مناسبتی چند روزه با سفر به این جزیره زیبا، از آثار طبیعی خدادادی این منطقه لذت ببرند.

جزیره جهانی قشم با داشتن ژئوسایت‌های تنها ژئوپارک خاورمیانه شامل طولانی ترین غارنمکی جهان، دره ستاره‌ها، خلیج دلفین‌ها، جزایر ناز، دره و تنگه چاهکوه، دره تندیس‌ها، جنگل دریایی حرا، سایت تخم‌گذاری لاک پشت‌های پوزه عقابی، کوه کورا کوه، بام قشم به همراه اماکن تاریخی همانند بنای تاریخی شهر قشم، قلعه نادری و سواحل زیبا، موزه ژئوپارک با بیش از 3500 جانور تاکسیدرمی شده و… در طول سال میزبان علاقمندانی است که از سه مسیر دریایی، هوایی و زیمنی وارد این منطقه می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا