آخرین خبرها

منطقه آزاد قشم همواره آماده پاسخگویی/ امضای الکترونیک سلامت اقدامات را تضمین می‌کند

سازمان منطقه آزاد قشم که همواره با تاکید بر شفافیت عملکرد، آمادگی خود برای پاسخگویی را اعلام کرده است این بار برای تضمین سلامت اقدامات در صدد استقرار ساختار «امضای الکترونیک» برآمده است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، سازمان منطقه آزاد قشم که همواره با تاکید بر شفافیت عملکرد، آمادگی خود برای پاسخگویی را اعلام کرده است این بار برای تضمین سلامت اقدامات در صدد استقرار ساختار «امضای الکترونیک» برآمده است.
حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این رابطه به نائب رئیس کمیسیون اقتصادی خانه ملت گفت: عملکرد و فعالیت‌های منطقه آزاد قشم به صورت شفاف از طریق پورتال این سازمان در معرض دید عموم قرار دارد.
وی با بیان اینکه منطقه آزاد قشم همواره از آمادگی لازم برای پاسخگویی و دفاع از اقدامات خود برخوردار بوده، تصریح کرد: در همین راستا امضای الکترونیک را با اطمینان از سلامت فعالیت‌هایمان در دستور کار قرار داده‌ایم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد: دیوان محاسبات کشور به صورت بر خط به تمامی عملکرد و فعالیت‌های منطقه آزاد قشم دسترسی خواهد داشت و قادر است در هر لحظه که اراده کند حتی بدون حضور فیزیکی نسبت به بازرسی از سازمان اقدام کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا