دسته‌بندی نشده

مراسم تجلیل از ۸۳ دانش آموز و معلم برتر شهرستان قشم برگزار شد

قشم - ایرنا - مراسم تجلیل از 58 دانش آموز حائز رتبه های برتر در المپیاد بین المللی، جشنواره های کشوری، منطقه ای و استانی و قدردانی از 25 مدیر و معلم برتر روز چهارشنبه در شهرستان قشم برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم در این مراسم گفت:

کسب مقام های مختلف در مسابقات علمی مانند رباتیک و سلول های بنیادین، جشنواره های خوارزمی و جابر ابن حیان، مسابقات جهانی محاسبات ذهنی در مالزی و دیگر مسابقات نشانه ارتقاء تراز علمی دانش آموزان این شهرستان است.

بهرام پوراشرف افزود: زمینه سازی برای کسب موفقیت از عهده آموزش و پرورش به تنهایی خارج است و استمرار این موفقیت ها به همکاری و هم افزایی تمام دستگاه های مربوطه، خانه و جامعه نیازمند است تا برای بهبود کیفیت برنامه های تربیتی و آموزشی در شهرستان قشم برنامه ریزی صورت گیرد.
مدیر پژوهشسرای دانش آموزی جوان قشم نیز گفت: در یک سال گذشته یک دانش آموز مقام دوم جهانی در مسابقات محاسبات ذهنی در کشور مالزی را کسب کرد.
رامین اکبری افزود: ۱۱ دانش آموز در مسابقات و جشنواره های کشوری حائز رتبه های برتر شدند و ۲۷ نفر نیز در سطح منطقه مقام برتر را کسب کردند.
وی ادامه داد: در همین مدت ۱۹ مقام استانی توسط دانش آموزان این شهرستان کسب شد که این اتفاقات در سال های پیش از آن وجود نداشت.
اکبری تصریح کرد: همچنین ۱۶ مدیر و ۹ معلم توانستند در سطح کشور رتبه های برتر را در زمینه های گوناگون کسب کنند.
وی با اشاره به ۲ سال فعالیت پژوهشسرای دانش آموزی جوان قشم گفت: این دانشسرا با هدف بسترسازی برای بروز خلاقیت ها و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی ایجاد شده است و تا کنون ۶۰۰ دانش آموز با این دانشسرا ارتباط دارند.
شهرستان قشم ۲۳ هزار دانش آموز دارد. این شهرستان شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.

انتشار: حسین آزادمنجیری

انتهای پیام /*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا