آخرین خبرهااجتماعی

فراخوان ایده های برتر طراحی فروش الکترونیک در قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: فراخوان ایده های برتر طراحی فروش الکترونیک با موضوع فروش محصولات صنعت‌گران حوزه صنایع دستی آغاز شده است.

مرتضی شیخ زاده روز دوشنبه در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری ساحل قشم افزود: این فراخوان برای ایجاد و ارتقای بستر فروش دیجیتال محصولات صنایع دستی آغاز شده است و با ایده‌پرداز برتر برای انعقاد قرارداد اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان تا پنجم آبان‌ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند تا ایده ایجاد بستری دایمی جهت امکان ارایه محصولات صنایع دستی قشم از طریق اینترنت را ارایه دهند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم ادامه داد: علاوه بر فروش دایمی محصولات صنایع دستی، کشف استعدادها، مشاوره تجاری سازی، امکان رقابت و آماده سازی تولیدکنندگان برای حضور در بازارهای جهانی، از اهداف این فراخوان است.
وی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دفتر اداره صنایع دستی سازمان به آدرس، قشم میدان آیت الله طالقانی ساختمان اداری شماره ۲ سازمان منطقه آزاد قشم، اداره صنایع دستی ارسال کنند.
جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا