ایران

پدر جزیره قشم، روزت مبارک!

جمعی از بانوان هنرمند در عرصه تولید صنایع دستی در شب میلاد باسعادت مولود کعبه، از پدر جزیره قشم تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، در شب میلاد باسعادت مولود کعبه و روز پدر به پاس زحمات شبانه روزی در جهت آبادانی جزیره قشم و توجه پدرانه و‌دلسوزانه حمیدرضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، جمعی از بانوان هنرمند در عرصه تولید صنایع دستی با اهدا هدایایی ساخته شده از هنردستان توانمند خود از ایشان تقدیر و تشکر کردند.
سه تعاونی “دنیای زیرآب قشم” واقع در روستای سهیلی با سرپرستی حبیب ملاحی به عنوان کارآفرین برتر در سال ۹۶، “گل تنگ ” واقع در روستای طولا با سرپرستی صغرا تیزپر و “صدف لب سیاه”  از روستای برکه خلف به سرپرستی صفیه رضوانی، با مشارکت هم هدایایی در زمینه فعالیتی خود شامل صنایع دستی دریایی، حصیربافی، گلابتون و خوس دوزی به پدر جزیره قشم اهدا نمودند.
در این مراسم که در محل ستاد اجرایی خدمات سفر قشم برگزار شد، بانوان هنرمند جزیره قشم از تلاش های خستگی ناپذیر حمیدرضا مومنی در راستای ارتقا و توسعه همه جانبه جزیره، اشتغالزایی و توجه ویژه به هنر و صنایع دستی بومی و محلی این جزیره قدردانی نمودند.
جزیره قشم در جنوبی ترین جغرافیای کشور، با تاریخی کهن و فرهنگی غنی در دل آبی خلیج فارس پایدار و استوار آرمیده و به فرزندان هنرمند خاک خود می بالد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا