اجتماعی

برنامه‌های هفته فراجا در قشم اعلام شد

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با تشریح برنامه های هفته فراجا در این شهرستان مرزی برگزاری صبحگاه مشترک با حضور سایر نیروهای مسلح، مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان، سرکشی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و حضور کارمندان و سربازان در مراسم نماز جمعه را از برنامه های این مناسبت اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سرهنگ مهراب کاظمی  با بزرگداشت هفته فراجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و شهدای این نیرو افزود: برنامه های این هفته در شهرستان مرزی قشم از فردا پنجشنبه تا چهارشنبه هفته آینده با شعار “شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار” با مشارکت و حضور مردم و مسوولان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری مراسم هفته فراجا در نگین خلیج فارس، اطلاع رسانی، ارایه عملکرد و قدردانی پلیس از همکاری مردم و مسوولین این جزیره و رسیدگی به مشکلات کارکنان و تجدید میثاق با شهداست.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: برنامه هایی از جمله دیدار با امام جمعه قشم، گلباران و غبار روبی مزار شهدا، اجرای برنامه های فرهنگی در نماز جمعه پیش رو، برگزاری صبحگاه مشترک با حضور سایر نیروهای مسلح، دیدار و دلجویی از خانواده های شهدا و ایثارگران، برگزاری دیدارهای مردمی و تجلیل از همکاران و خانواده های آنان از جمله برنامه های این هفته به شمار می رود.

سرهنگ کاظمی اضافه کرد: همزمان با هفته فراجا، کارشناسان این فرماندهی انتظامی در مراکز دانشگاهی و مدارس حضور یافته و به تبیین وظایف این نیرو می پردازند.

هفته فراجا همه ساله در اواسط مهرماه برگزار می شود.

۱۳ مهر در تقویم رسمی کشورمان به نام روز نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

امسال از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به عنوان هفته گرامیداشت فراجا نامگذاری شده و شعار این هفته “شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار” است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا