اقتصادی

صدور 84 پروانه ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی در قشم

مدیر غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم از بررسی 15 پرونده جدید در سومین جلسه کمیته فنی و قانونی صدور، تمدید، تعلیق و ابطال پروانه واحدهای تولیدی مشمول قوانین سازمان غذا و دارو منطقه آزاد قشم در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، نسرین نانوایی قشمی با اعلام این مطلب، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» این جلسه با حضور اعضاء داخلی سازمان، نماینده هیئت علمی دانشگاه و نماینده اداره صنعت در محل اداره کل غذا، دارو و استاندارد قشم برگزار شده و در مجموع 15 پرونده مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این جلسه 2 مورد صدور پروانه تاسیس و بهره برداری محصولات آرایشی و بهداشتی و 2 مورد نیز مربوط به تمدید پروانه تاسیس و بهره برداری محصولات آرایشی و بهداشتی واحدهای صنعتی قشم بررسی شد.
مدیر غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در سومین جلسه کمیته فنی و قانونی همچنین 84 پروانه ساخت انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مربوط به سه واحد تولیدی و همچنین سه مورد تمدید پروانه محصولات غذایی مورد بررسی قرار گرفت.
به گفته نانوایی قشم؛ 2 مورد صدور پروانه مسئول فنی محصولات آرایشی و بهداشتی برای واحدهای تولیدی و همچنین سه مورد تمدید پروانه مسئول فنی محصولات غذایی بخش دیگری از مواردی بود که در این جلسه توسط حاضرین بررسی گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا