آخرین خبرهااجتماعی فرماندار قشم:

اگر خبرنگار بودم، در حوزه ایجاد امید و نشاط مردم تلاش می کردم

فرماندار شهرستان قشم در جمع اعضای هفته نامه و سایت خبری ساحل قشم گفت: اگر من خبر نگار بودم، در شرایط کنونی کشور، در حوزه ایجاد امید و نشاط در بین مردم تلاش می کردم.

فرماندار شهرستان قشم در جمع اعضای هفته نامه و سایت خبری ساحل قشم گفت: اگر من خبر نگار بودم، در شرایط کنونی کشور، در حوزه ایجاد امید و نشاط در بین مردم تلاش می کردم.

علیرضا نصری ضمن تبریک روز خبرنگار به همه فعالان عرصه خبر گفت: کشور ما هم اکنون در یک نبرد اقتصادی تمام عیار با دشمن قرار دارد؛ دشمنی که سالهاست از ایستادگی و مقاومت این ملت خسته شده و تنها حربه به زانو در آوردن آنها را در حوزه اقتصادی می بیند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما با استفاده از فضای رسانه به دنبال مایوس کردن مردم هستند تاکید کرد: خبرنگاران ما باید بکوشند با خبررسانی درست و امید بخشی به مردم، نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

فرماندار قشم فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی را یک نقشه راه دقیق در حوزه اقتصادی عنوان کرد و افزود: ما نباید به دنبال انکار مسائل و مشکلات کشور باشیم و بخواهیم صورت مساله را پاک کنیم و نه اینکه یاس و ناامیدی را در جامعه گسترش دهیم، بلکه با تکیه بر پتانسل های موجود در کشور و نیز انسجام و وحدت مردم بتوانیم پیروز این جنگ نابرابر باشیم.

علیرضا نصری جنگ تحمیلی ایران را نمونه بارز مقاومت و پیروزی در مقابل دشمن عنوان کرد و افزود: زمانی که جنگ بر ما تحمیل شد، با وجود کمبودهای زیادی که داشتیم باز هم مقاومت کردیم و بحمدالله پیروز شدیم؛ ولی در این برهه زمانی علاوه بر تجهیزات نظامی، دارای نیروی انسانی و فکر و هوش برتر ایرانی نیز هستیم؛ همه اینها گویای پیروزی ملت ایران است.

در پایان این دیدار، مدیر مسئول هفته نامه و سایت خبری ساحل قشم، از سوی فرماندار قشم مورد تقدیر قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا