آخرین خبرهادسته‌بندی نشده فعالیت های آموزشی و پژوهشی موسسه آموزش عالی سازمان منطقه آزاد قشم در سال 98 اعلام شد

بهبود کیفیت عملکرد واحدهای سازمان و آموزش نیروهای بومی؛ دو هدف اساسی موسسه آموزش عالی قشم

سرپرست موسسه آموزش عالی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: افزون بر 57 نفر از دانشجویان این موسسه در سال 98 فارغ التحصیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم ،منصور آزاد با اشاره به اینکه بهبود کیفیت عملکرد حوزه های ذیربط  در سازمان و آموزش نیروهای بومی دو هدف اساسی این موسسه بشمار می رود در تشریح عملکرد سال ۹۸ موسسه با بیان این مطلب افزود: از این تعداد دانشجو ۴۳نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۴نفر در مقطع کارشناسی موفق به کسب مدرک دانشگاهی خود از این موسسه شدند.
وی با اشاره به اینکه از کل ۲۶۲نفر دانشجوی شاغل به تحصیل این موسسه در سال گذشته  ۲۱۲نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۵۰ نفر در مقطع کارشناسی بودند، تصریح کرد: از این تعداد دانشجو ۸۱  نفر در سال ۹۸ ثبت نام کردند که ۵۳نفر آنها در مقطع کارشناسی ارشد و ۲۸نفر درمقطع کارشناسی بودند.
به گفته وی تعداد استادان و مدرسان این موسسه نیز در سال ۹۸ در مجموع ۳۳نفر بودند که از این تعداد ۲۲نفر دارای مدرک دکتری و یا دانشجوی دوره دکتری بودند و ۱۱نفر نیز مدرک کارشناسی ارشد داشتند.
منصور آزاد درباره رشته های تحصیلی موسسه آموزش عالی قشم هم گفت: در سال ۹۸ دانشجویان این موسسه در ۱۸رشته تحصیل می کردند که ۸ رشته در مقطع کارشناسی ارشد ، ۸ رشته در مقطع کارشناسی و دو رشته نیز در مقطع کاردانی بود.
وی همچنین درباره فعالیت های انجام شده در حوزه پژوهش این موسسه یادآور شد: در سال گذشته ۶۳ مورد دفاع از پایان نامه های کارشناسی ارشد در این موسسه انجام شده و افزون بر ۱۹۳مقاله هم در فصلنامه پژوهشی این موسسه چاپ شده است.  
سرپرست موسسه آموزش عالی قشم درباره دوره های آموزشی کوتاه مدت که در سال گذشته در این موسسه برگزار شده است هم گفت: تعداد دوره های ویژه کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم  افزون بر ۲۲ دوره  بود که طی آن ۳۳۰نفر از کارکنان این سازمان، آموزش های ابلاغ شده از سوی مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم را فرا  گرفتند.
وی درباره سایر دوره های آموزشی کوتاه مدت این موسسه هم گفت: افزون بر ۱۴ دوره آموزشی کوتاه مدت ویژه اصناف قشم هم درسال گذشته برنامه ریزی، آماده اجرا و به مراجع ذیربط اطلاع رسانی شد که تاکنون یک دوره آن برای اصناف درگهان اجرا شده است.
به گفته وی ۲۲ دوره آموزشی کوتاه مدت ویژه شیلات و آبزیان و۱۴ دوره آموزشی کوتاه ویژه صنایع نفت و گاز نیز در سال ۹۸ از سوی موسسه آموزش عالی قشم برنامه ریزی، آماده اجرا و به مراجع ذیربط اطلاع رسانی شده است.  
منصور آزاد با اشاره به اینکه این فعالیت های آموزشی و پژوهشی موسسه در راستای سیاست های کلان سازمان منطقه آزاد قشم و بهبود کیفیت عملکرد درحوزه های ذیربط و همچنین آموزش نیروهای بومی ماهر جهت اشتغال در برنامه های توسعه ای این سازمان بوده است، اظهار امیدواری کرد در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است این موسسه بتواند گام های بلندتری برای توسعه کمی و کیفی آموزش عالی در قشم بردارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا