آخرین خبرهااجتماعی امام جمعه قشم:

آخوندهای انگلیسی به دنبال ایجاد تفرقه در بین شیعه و سنی هستند

امام جمعه شهرستان قشم تقویت وحدت ملی-مذهبی را از ضروریات عصر حاضر دانست و گفت: هدف آخوندهای انگلیسی- آمریکایی، ایجاد تفرقه در بین شیعه و سنی است.

امام جمعه شهرستان قشم تقویت وحدت ملی-مذهبی را از ضروریات عصر حاضر دانست و گفت: هدف آخوندهای انگلیسی- آمریکایی، ایجاد تفرقه در بین شیعه و سنی است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم شامگاه یکشنبه در دیدار معتمدین شهرستان قشم با ایشان که در محل دفتر امام جمعه شهرستان انجام شد، اظهار داشت: تقویت وحدت ملی و نیز وحدت مذاهب اسلامی با تکیه بر مشترکات، از ضروریات عصر حاضر است.

وی با اشاره دسیسه‌های استکبار جهانی برای ضربه زدن به انسجام ولایتمداران، تصریح کرد: امپراطوری رسانه‌ای غرب، شبانه روز برای ایجاد تفرقه و دامن زدن به اختلافات در جهان اسلام تلاش می‌کند.

امام جمعه شهرستان قشم افزود: دشمن با پدید آوردن آخوندهای انگلیسی- آمریکایی، تکثیر گروهک‌های تکفیری و بهره جویی از ابزارهایی نظیر شبه افکنی، بدعت، ترویج تفکر جدایی دین از سیاست و اهانت به شخصیت‌های بزرگ مذاهب، جدایی شیعه و اهل سنت از یکدیگر را دنبال می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین تارم با بیان اینکه اختلاف سلایق موجود در برخی امور را باید کنار گذاشت، اضافه کرد: برای خدمت به مردم و شکوه اسلام بایستی روحیه وحدت و ایثار را محور قرار داد.

وی با تاکید بر پرهیز از ایجاد هرگونه اختلاف و اهانت به مقدسات مذاهب اسلامی، تصریح کرد: در محافل عمومی و خصوصی می بایست از طرح مسائل اختلاف برانگیز اجتناب شود.

امام جمعه شهرستان قشم توجه ویژه به نسل جوان و نوجوان را خواستار شد و ادامه داد: ضمن تحکیم و تقویت مبانی فکری و اعتقادی باید قرآن، سیره پیامبر(ص) و ائمه هدی(ع) را محور تمام اقدامات قرار داد و در راستای وحدت گام برداشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا