ایران

پیام فرماندار قشم به مناسبت عید سعید فطر

فرماندار شهرستان قشم در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، متن پیام علیرضا نصری به شرح زیر است…

بسم الله الرحمن الرحیم
اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَهِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ
شوال فصل سبز بندگی است که شهد یک ماه طاعت و عبادت ارزانی کام مومنان روزه دار می شود.
فطر شکرانه فطرت های پاک مومنین از پس یکماه روزه داری و جهد و جهاد برای قرب الهی است.
عید سعید فطر،عید عاشقانی است که در برابرحق تعالی به شکرانه توفیق عبادت، سر بندگی فرو می آورند و با توسل به بارگاه کبریایی حضرت حق، خواهان منور ماندن دلهایشان به نور ایمان و معرفت می شوند.
سعادت سر بلندی در آزمون طاعت ماه صیام از شیرین ترین ایام زندگی است که یک بار دیگر نصیب برادران و خواهران ایمانی شده است.
توفیق درک فیوضات الهی در ماه میهمانی خدا، دستگیری از مستمندان، همسفرگی با مومنین در خوان های ساده ی گسترده در مساجد، تلاوت و تدبر کلام خدا و دقت و حساسیت نسبت به ادای طاعات، واجبات و مستحبات غنائم بی بدیل ماه میهمانی خدا است که استمرار آن حیات بخش اجتماع و درمان بسیاری از تنش های روانی و تنگناهای معیشتی، اجتماعی خواهد بود.
اینجانب حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر ، عید بشارت‏ های الهی را خدمت یکایک خواهران و برادران دینی ام در شهرستان قشم، تبریک می گویم و ازخداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت همگان را همراه با گسترش آرمان های متعالی دین مبین اسلام مسئلت دارم. امیدوارم حلاوت برپایی نماز عید فطر گوارای کام های معطر از جام رمضان شما مردم شریف و خدا جو باشد.
علیرضا نصری
فرماندار شهرستان قشم
۲۵/۳/۱۳۹۷ هجری شمسی مصادف با یکم شوال ۱۴۳۹ هجری قمری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا