دسته‌بندی نشده

هشدار دادستان عمومی وانقلاب شهرستان قشم / به کسانی که به امنیت غذایی مردم اهمیت نمی دهند

صفایی افزود امنیت غذایی مردم اهمیت زیادی دارد و درقشم اقدام‌های مناسبی با همکاری دستگاه‌های متولی در این حوزه انجام شده است.

این مقام قضائی تاکید کرد: در صورت اثبات تهدید علیه بهداشت عمومی با مجرمان در این حوزه برخورد‌ قاطع قضایی می‌شود و در صورت لزوم، پلمب اماکن متخلف در دستور کار دادستانی قرار خواهد گرفت.

دادستان دادسرای عمومی وانقلاب قشم با بیان اینکه در بازدیدهای انجام شده درهفته های گذشته واحد‌های صنفی متعددی مورد بازدید قرار گرفت، افزود: در مجموع وضعیت بهداشتی اغذیه فروشی‌های قشم مطلوب ارزیابی می‌شود.
لیکن گشت‌های ویژه امنیت غذایی با حضور کارشناسان اداره بهداشت، دامپزشکی، پلیس اماکن و نماینده دادستانی در سطح شهر با اولویت اصناف مختلفی از جمله رستورانها، قنادی ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، پروتئینی و قصابی‌ها انجام می‌گیرد.
این طرح با هدف ایجاد امنیت غذایی و خوراکی برای شهروندان و ازباب‌وظیفه مدعی العموم توسط دادستانی قشم صورت گرفته وادامه خواهدیافت ضمن اینکه شخصا در بعضی ازبازدیدها شرکت خواهم کرد.
نماینده دادستان بصورت دائم مراکز عرضه غذایی را مورد بازدید سرزده و رصد قرار می‌دهند.
این مقام قضائی با بیان اینکه تهدید علیه بهداشت جرم محسوب می شود، افزود: در این بازدید های اخیر دستور غیرفعال شدن چندین واحد صنفی رستوران به منظور انجام تحقیقات تکمیلی و برطرف شدن مشکلات و نواقص بهداشتی با نظر کارشناسان دامپزشکی و مرکز بهداشت، صادر شد.
رضا صفایی ، خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند هر گونه تخلف در زمینه مسایل بهداشتی و غذایی را به مراکز بهداشتی.، دامپزشکی یا دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم اعلام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا