ایران

نوروز امسال را با کانون به سفر بروید


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم با طرح عیدانه در قالب کتاب و کتابخوانی، سفرهای خاطره انگیزی را با خواندن کتاب، به کودکان و نوجوانان جزیره هدیه خواهد داد.
فرحناز شهنوازی مسول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم گفت: وزیر محترم آموزش و پرورش برای نوروز پیش رو، دستوری مبنی بر حذف پیک نوروزی و تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و فعالیت های کتاب محور از سوی کلیه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور، داشتند.
شهنوازی در این خصوص، افزود: به منظور اجرایی شدن این امر مهم، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان قشم در ایام نوروز از روزهای هفتم تا چهاردهم فروردین ماه ۱۳۹۷ همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۱۶ با فعالیت های کتاب محور شامل: قصه گویی- داستان نویسی- کاردستی- سفال-نمایش کتاب، فیلم، شعر، بازی و… پذیرای اعضای کانون و کلیه کودکان و نوجوانانی که در ایام تعطیل جزیره قشم را برای گردشگری انتخاب نموده اند، خواهد بود و عضویت در این ایام را به صورت رایگان به این عزیزان هدیه خواهد داد.
وی در از همه کودکان و نوجوانان دعوت کرد تا تعطیلات خود را، مهمان کتاب ها و برنامه های آموزشی-تفریحی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان قشم، باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا