ایران

توریست درمانی، ظرفیتی قابل تامل

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از پروژه توریست درمانی به عنوان ظرفیتی قابل تامل و دارای قابلیت اجرا در جزیره قشم یاد کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از پروژه توریست درمانی به عنوان ظرفیتی قابل تامل و دارای قابلیت اجرا در جزیره قشم یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، حمیدرضا مومنی در آخرین نشست خبری خود با اصحاب رسانه جزیره قشم، در مورد امکان اجرایی شدن پروژه توریست درمانی در جزیره قشم، گفت: بحث درمان و توریست درمانی به چند مولفه کلیدی وابسته است که تجمیع آنها در کنار هم می تواند اجرای این پروژه را در جزیره قشم امکان پذیر گرداند.
وی از بیمارستانی با تجهیزات درمانی مناسب، متخصصان و بیماران متقاضی به عنوان این مولفه ها نام برد و افزود: در مبحث توریست درمانی، همه بخش ها از خدمات قبل از درمان گرفته تا خدمات بعد از درمان باید مورد توجه قرار گیرند.
حمیدرضا مومنی ادامه داد: برای اجرای طرح توریست درمانی، به وجوه گوناگون و شاخص های متفاوتی باید توجه شود از جمله احداث بیمارستانی مجهز، وجود متقاضی و بیمار، نیروهای متخصص پزشکی. بنابراین لازمه اجرای این طرح، فراهم آوردن زیرساخت های مرتبط است.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، برای دادن تسهیلات به سرمایه گذران علاقمند به شرکت در این پروژه و ایجاد ظرفیت های زیرساختی درمانی و اقتصادی لازم در جزیره قشم، اعلام آمادگی نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا