آخرین خبرها

نخستین همایش استارت آپ گرایند در جزیره قشم برگزار شد

مدیر مرکز بین المللی رشد قشم از برگزاری نخستین رویداد کار آفرینی باحضور سه استارت آپ برتر کشور در قشم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، سیده مهدیه فلاحی عنوان کرد:

این همایش با حضور  استارت آپ زورق، استارت آپ نواک و استارت آپ کوئز آف کینگز چهارشنبه شب در قشم با هدف آموزش کسب و کار به افراد دارای ایده و همچنین تقویت جامعه کارآفرینان در این منطقه برگزار شد.

به گفته او، یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش، حمایت از ایده های نوپا جهت شکل گیری کسب و کارها در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی است که توسط مرکز بین المللی رشد قشم برگزار گردید.

مدیر مرکز بین المللی رشد قشم، افزود: ترویج فرهنگ کارآفرینی در حوزه های مختلف با هدف ارتقا دانش درباره رشد سریع استارت آپ ها هم از دیگر اهداف این همایش بود که ۹۰ تن از فعالان حوزه کسب و کار قشم از آن بهره بردند.

بنا به این گزارش، نخستین همایش مربوط به رویداد کارآفرینی آستارت آپ گرایند در قشم با حضور سه شرکت برتر شامل استارت آپ نواک به عنوان بهترین سایت موسیقی جشنواره وب و موبایل ایران، استارت آپ زورق به عنوان یکی از بزرگترین وبسایت های رزروآسیون بین المللی هتل و‌ پرواز در ایران و استارت آپ کوئز آف کینگز هم با داشتن عنوان برترین بازی سال ۹۵ از نگاه مخاطبان در زمینه کلمات و دانستنی های جشنواره وب و موبایل ایران در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد و اطلاعات ارزشمندی در این همایش به مخاطبان ارائه گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا