اخبار مهم

حل مشکل آب روستاهای قشم، شاید وقتی دیگر/حمزه پور نیامد، جلسه بررسی مشکلات آب لغو شد

مهمترین جلسه مرتبط با آب روستاهای قشم با غیبت مدیرعامل آبفای استان هرمزگان، لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری “خبر قشم”، آب به عنوان مهمترین عنصر زندگی حق طبیعی همگان است و معمای لاینحل چهاردهه بی آبی روستاهای قشم، نشان از جفای مسئولان به مردم این دیار دارد.
متاسفانه جلسه‌ای که قرار بود در نخستین روز مرداد ماه با هدف بررسی مشکلات و رفع موانع تامین و توزیع آب شرب در جزیره قشم با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیرعامل آبفای هرمزگان، فرماندار شهرستان، بخشداران، دهیاران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی مربوطه و اصحاب رسانه برگزار شود، در آخرین لحظات به دلیل عدم حضور مهندس حمزه پور مدیرعامل ابفای هرمزگان لغو شد به همین سادگی!!!!!
براساس شنیده‌ها، لغو این‌ نشست بسیار مهم به دلیل حضور مدیرکل آبفای هرمزگان در یک جلسه استانی بوده و جلسه بررسی آب در جزیره قشم را به هفته آینده موکول کرده است.
خدا کند جلسه استانی مدیرکل آبفای هرمزگان انقدر مهم و ارزشمند بوده باشد که رسیدگی به آب شرب حدود ۱۰۰ هزار نفر از مردم روستانشین جزیره قشم را به آن ترجیح داده است.
به هر روی، متاسفانه باز هم‌ مردم قشم‌ مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفتند و باز هم باید همانند گذشته چشم‌انتظار تصمیمات افرادی باشند که شاید خیلی متوجه سختی بی‌‌آبی نیستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا