آخرین خبرهااجتماعیایرانسیاسی

بیانیه گام دوم انقلاب آغازی برای ورود به دروازه‌های تمدن اسلامی

نماینده ولی فقیه استان هرمزگان از بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان آغازی برای ورود به دروازه‌های تمدن اسلامی و فرصتی برای رفع نواقص گذشته یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زادی در دیدار با مسوولان و مردم جزیره قشم، اظهار کرد: جامعه نخبگان و فرهیختگان باید به عنوان پیشگامان این عرصه وارد شوند.

وی افزود: با فرصتی که برای من جهت خدمت به مردم هرمزگان فراهم شده، تمام تلاش خود را به منظور هموارسازی این مسیر، فراهم سازی بسترهای اجتماعی و انتقال مطالبات مردم استان به مرکز کشور به کار خواهم برد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: امروزه در دوره‌ای بسیار حساس از تاریخ زندگی بشر قرار داریم و جهان اسلام در حال رفتن به سوی آرمان های جهانی خود و بازیابی عظمت و تمدن هزار ساله اسلامی است.

به گفته وی،  استان هرمزگان نسبت به دوران پیش از انقلاب اسلامی، رشد فزاینده ای تجربه کرده  اما همچنان در مقایسه با سایر استان‌ها کاستی هایی دارد که باید با همکاری و تعامل نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و نخبگان و مطالبه گری قانونمند مردمی جبران شود.

عبادی زاده از استان هرمزگان به عنوان پایتخت اقتصادی کشور یاد کرد و تاکید داشت: این حق مردم هرمزگان است که از مسوولان نظام بخواهند که به سطح سایر استان ها برسند تا بتوانند در مسایلی همچون بهداشت، سلامت و تحصیل سهم مساوی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا