آخرین خبرهااقتصادی

ارائه ۲۲۲۲ اظهارنامه مالیاتی در قشم

تا کنون ۲ هزار و ۲۲۲ اظهارنامه مالیاتی توسط صاحبان مشاغل قشم تحویل شده است و آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل، روز شنبه یکم شهریورماه است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا ، رییس اداره امور مالیاتی شهرستان قشم گفت: افراد مشمول هر چه سریع تر نسبت به ارایه اظهارنامه الکترونیکی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود از طریق سایت سازمان به نشانی tax.gov.ir اقدام کنند.

رضا کوهستانی افزود: فعالان اقتصادی دارای مجوز از سازمان‌ منطقه آزاد به شرط تسلیم اظهارنامه مالیاتی و ارایه اطلاعات عملکرد مالی، از معافیت مالیاتی بهره‌مند می‌شوند. 

وی ادامه داد: برای تسهیل در امور مشمولان، روز پنجشنبه تا ساعت ۱۹، جمعه تا ساعت ۱۴  و روز شنبه تا ساعت ۲۰ توسط اداره امور مالیاتی قشم خدمات ارایه می‌شود.

رییس اداره مالیاتی قشم با اشاره به مواد قانونی و تبصره‌های موجود در خصوص معافیت مالیاتی برای فعالان اقتصادی مناطق آزاد، اظهار کرد: فعالان اقتصادی دارای مجوز از سازمان‌های مناطق آزاد از جمله قشم در صورتی که فعالیت‌شان از نظر شکل و محتوا با مجوز صادر شده برابری داشته باشد، می‌توانند از معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند .

وی خاطرنشان کرد: تسلیم اظهارنامه مالیاتی برای فعالان اقتصادی در منطقه‌های آزاد کشور برابر قانون الزامی و یکی از شرط‌های برخورداری از معافیت مالیاتی است .

کوهستانی در پایان تاکید کرد: در صورت ارایه نکردن اظهارنامه در مهلت مقرر، مودیان مالیاتی از هر گونه تسهیلات و مشوق های قانونی محروم خواهند شد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا