اقتصادی

تخلفات سازمان منطقه آزاد قشم از سال ۹۲ تا ۹۹ بیش از هزار میلیارد تومان است

مرادی گفت: در تحقیق و تفحص ثابت شد تخلفات سازمان منطقه آزاد قشم از ۹۲ تا ۹۹ بیش از هزار میلیارد تومان است که موضوع تا صدور حکم قضایی پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از فارس، احمد مرادی در آیین تودیع و معارفه فرماندار قشم اظهار داشت: در تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم فرصت 6 ماهه ما به اتمام رسید و با توجه به ابتلای برخی از تیم تحقیق و تفحص به کرونا مجدداً فرصتی دو ماهه اضافه شد.

وی افزود: این تحقیق و تفحص بازه‌ای از سال 1392 تا تا قبل از مدیرعاملی درویش‌پور را شامل می‌شد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، بوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تحقیق و تفحص خاتمه یافته و نتیجه آن به هیئت رئیسه مجلس ارائه شد که با ارجاع به کمیسون اقتصاد، تشریفات قانونی آن در حال انجام است.

مرادی ادامه داد: هر پرونده‌ای که به دستمان رسید و موفق به بررسی آن شدیم یا دارای فساد بود و یا تخلف که برخی تخلفات بیش از هزار میلیارد تومان می‌باشد.

وی اضافه کرد: پیگیری موضوع تحقیق و تفحص را تا صدورحکم لازم از سوی دستگاه قضایی پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، بوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتصابات باید به صلاحیت افراد توجه شود چرا که هر مسوولی از صلاحیت لازم برخوردار نباشد منجر به فساد می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: فرماندار به عنوان نماینده دولت دو وظیفه خطیر و سنگین را بر عهده دارد.

وی افزود: نخستین وظیفه فرمانداران ارائه خدمات عمومی به تمام مردم با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و دوم نظم و امنیت است.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، بوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توفیق در این دو وظیفه جایگاه مردمی دولت را تقویت می‌کند.

مرادی ادامه داد: مردم قشم از سنوات گذشته با دو مدیریتی مواجه‌اند و باید با حل این مسئله نگرانی مردم برطرف شود.

وی گفت: اشتغال در جزیره قشم دیگر موضوعی است که با توجه به صید و صیادی، تجارت و گردشگری برطرف خواهد شد. 

نماینده مردم بندرعباس، قشم، بوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان مجلس برای حل مشکلات در کنار فرماندار و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا