اقتصادی

۱۰۰۲ تُن میوه و سبزی در قشم توزیع شد

نایب رییس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: ۱۰۰۲ تُن انواع میوه و سبزی از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا نهمین روز فروردین در سطح جزیره قشم توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مسعود مورموگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: در این بازه زمانی، ۹۸۴ تُن انواع میوه که ۵۴ تُن آن مربوط به میوه‌های تنظیم بازار شامل پرتقال، سیب زرد و قرمز است در پنج شهر و پنج روستای جزیره فروخته شد.

وی ادامه داد: این‌ میزان‌ میوه در ۱۷ واحد صنفی شهر قشم، ۲۱ واحد صنفی شهر درگهان، ۲۰ وانت بار سیار شهر قشم و ۲۰ وانت‌ بار سیار شهر درگهان به خریداران عرضه شده است.

نایب رئیس کمیته تنظیم ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با اعلام اینکه دو باب بازارچه در سطح جزیره قشم جمعا ۶۳ تُن میوه به خریداران عرضه کردند، افزود: در ۹ روز گذشته از فروردین، ۸۶۱ تُن انواع میوه هم در شهرهای قشم و درگهان توزیع شده است.

مورموگویی یادآور شد: در این بازه زمانی همچنین ۱۸ تُن انواع سبزی در دو واحد شهر قشم توزیع گردید.

جزیره قشم‌ با یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با دارا بودن جاذبه‌های منحصر بفرد گردشگری، در طول سال و به ویژه ایام تعطیلات نوروزی میزبان انبوه میهمانان و گردشگران از نقاط مختلف ایران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا