اجتماعی

35 تابلو به جمع تابلوهای جاده‌ای قشم اضافه شد

رئیس کمیته فنی، زیربنایی و خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از نصب 35 تابلو راهنمایی و رانندگی در دو محور ساحل شمالی و محور مرکزی جزیره قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سعید اکبریان با اعلام این مطلب، اظهار داشت: در آستانه نوروز 1403 این تابلوها با بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار و با هدف کمک به سلامت رانندگی در مسیرهای جاده‌ای قشم نصب شده است.
وی ادامه داد: 35 تابلو شامل علایم هشداری، اخطاری، پیش آگاهی، پرچمی و غیره در مسیر محور شمالی از شهر قشم تا بندر لافت به صورت رفت و برگشت و در محور مرکزی از میدان درگهان به سمت فرودگاه و از آنجا تا روستای باسعید در دو طرف جاده نصب شده است.
رئیس کمیته فنی، زیربنایی و خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اظهارامیدواری کرد؛ رانندگان به ویژه گردشگرانی که با مسیرهای جزیره قشم آشنایی ندارند با رعایت کامل قوانین و مقررات، حرکت با سرعت مطمئنه و توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی، به سلامت تردد جاده‌ای در قشم کمک کنند.


جزیره قشم با داشتن ژئوسایت‌های بی‌نظیر خود در تنها ژئوپارک جهانی خاورمیانه، پیوسته مورد توجه علاقمندان به ظرفیت‌‌های گردشگری از نقاط مختلف ایران و دوستداران خارجی است که اوج این حضورها در ایام نوروزی نمودار می‌شود.
دره ستاره‌ها، تنگه چاهکوه، جزایر ناز، سایت تخم‌گذاری لاک پشت‌های پوزه عقابی، خلیج دلفین‌‌های هنگام، غار نمکدان، بام قشم، کور کورا کوه، دره تندیس‌ها بخشی از ژئوسایت‌های ژئوپارک جهانی قشم است که گردشگران در سفر به این جزیره زیبا از این ظرفیت‌های خدادادی دیدن می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا