اقتصادی

توسعه اقتصادی با جذب سرمایه‌های مردمی/وزارت اقتصاد سرمایه‌گذاری‌های کلان را تضمین می‌کند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با شادباش سال نو و تاکید بر اهمیت نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری، گفت: وزارت اقتصاد و دارایی، از سرمایه‌گذاری ایرانیان و همچنین سرمایه‌گذاران خارجی با سپردن ضمانت نامه و تضمین سود آن، حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، عادل پیغامی در دیدار نوروزی با شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت شهر قشم اظهار داشت: ایجاد انجمن ایرانیان خارج از کشور می‌تواند نقش مهمی در زمینه توسعه فعالیت‌های اقتصادی کشورمان داشته باشد.
وی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد قشم براساس تاکید مقام معظم رهبری، نگاه ویژه‌‍‌ای به مشارکت حقیقی مردم در طرح‌های مهم اقتصادی دارد و مطمئن هستیم اینگونه مشارکت‌‌ها حتی در طرح مهم و ملی پل خلیج فارس هم امکانپذیر است.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امسال برنامه ریزی خوبی در زمینه برگزاری جشنواره‌های مختلف قرآنی در شهرها و روستاهای جزیره قشم انجام شده و امیدواریم همه از برکات این ماه مبارک و برنامه‌های فرهنگ قرآنی در بهار طبیعت بهره لازم را نصیب خود کنیم.
امام جمعه اهل سنت شهر قشم نیز در این دیدار گفت: نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری باعنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، نشان از اهمیت نقش مردم در توسعه فعالیت‌‌های اقتصادی دارد.
شیخ عبدالرحیم خطیبی، اظهار کرد: بسیاری از طرح‌های مهم اقتصادی در نقاط مختلف کشور به ویژه قشم را می‌توان از طریق جذب سرمایه گذاران ایرانی داخل و خارج از کشور تامین کرد.
وی ادامه داد: مردم با با اعتماد سازی و مدیریت صحیح می‌توانند کارهای بزرگی را با هدف توسعه و تقویت اقتصادی در این جزیره مستعد انجام دهند.
امام جمعه اهل سنت قشم همچنین تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: جشنواره‌های قرآنی نقش مهمی در تبیین جایگاه ماه مبارک رمضان از جمله اهمیت کمک به فقرا، دادن زکات، سالم سازی مباحث اقتصادی دارد و مردم قشم به همراه میهمانان جزیره همیشه از اینگونه جشنواره‌ها استقبال کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا