اجتماعی

رای اولی‌های قشم اول شدند

همزمان با آغاز دو انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، رای اولی‌های شهرستان قشم با حضور در حوزه‌های رای‌گیری، نمایندگان خود را انتخاب و در این آزمون سیاسی، نمره قبولی گرفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خبر قشم»، در حماسه سیاسی (۱۱ اسفند ۱۴۹۲) همه آنان که در سراسر ایران عزیز به پای صندوق های رای آمدند اعم از آنان که برای نخستین بار توفیق رای داشتند و‌ چه آنان که از نخستین انتخابات در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ با رای خود نظام جمهوری اسلامی را جایگزین دوران شاهنشاهی کردند و در این ۴۴ سال بارها در انتخابات مختلف حضور داشتند، نمره بیست گرفتند.

در این‌ کارزار انتخاباتی بیش از همه، جوانانی خرسند بودند که برای نخستین بار انگشت خود را به جوهر انتخابات آغشته کرده بودند.

بیشتر رای اولی‌های شرکت‌کننده در انتخابات نمایندگان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره نمایندگان خبرگان رهبری در حوزه‌های رای‌گیری قشم بر این باور بودند که ادامه دهندگان راه شهدا و جانبازان سرافرازی هستند که خون پاک و‌ جان‌ خود را برای صیانت از اسلام و ایران عزیز فدا کردند و امروز رای دادن را حمایت از مسیر آنان می‌دانستند.

حضور پر فروغ خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، فرهنگیان، کسبه، دانشجویان، دانش آموزان، نیروهای نظامی و انتظامی، مسیولان مختلف، کارمندان ادارات و‌ نهادها و اقشار مختلف مردم در این حماسه ملی، جلوه‌ای از پایبندی مردم وفادار شهرستان قشم به انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته بود.

مهمترین پیام این حضور پرشکوه‌ در ایران عزیز از جمله پیام مردم ولایی شهرستان قشم در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب و لبیک به ندای رهبری و همچنین مخالفت چندباره با بوق‌های بدصدای تبلیغاتی مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

با همه مشکلات موجود در کشور، مردم همیشه در صحنه ایران عزیز از جمله زنان و مردان دریا دل قشم این سرزمین آب و آفتاب امروز به عهد خود وفا کردند و روزی که نام نهایی منتخبان مردم‌مشخص می‌شود، آنان می‌مانند و خدا خود و پایبندی به وعده‌هایی که به مردم دادند تا براساس آن، مشکلات مردم را حل کنند.

به امید موفقیت روزافزون ایران عزیز در همه عرصه‌ها از جمله رفع مشکلات روزمره اقتصادی مردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا