آموزشی

برگزاری دوره مهارتی «آرامش حقیقی» با حضور 50 تن از کارکنان منطقه آزاد قشم

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دوره آموزشی و کارگاه مهارتی «مسیر آرامش حقیقی» با حضور 50 تن از کارکنان این سازمان در 30 جلسه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم،  کوروش آموزگار با بیان این مطلب، افزود: این دوره آموزشی دارای پنج سرفصل اصلی (شناخت، ارتباط، شبیه سازی، فضاسازی و اتصال) در مجموع 30 تکنیک عملی را برای رسیدن به آرامش شامل می شود.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی دستیابی به آرامش حقیقی به عنوان یک مهارت عملی و ایجاد حس و حال خوب و ایجاد احساس رضایت ناشی از ایجاد تعادل در بخش های مختلف زندگی کاری و خانوادگی افراد است.
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و مذاکرات انجام شده قرار است این دوره آموزشی برای و گروه های مختلف اجتماعی از جمله کادر درمان، نیروی انتظامی، ندامتگاه و سایر ارگان ها نیز برگزار شود.
آموزگار در پایان گفت: توانمندسازی و آموزش نیروی انسانی یکی از ارکان موفقیت در هر واحد سازمانی است و برگزاری مستمر این گونه دوره های آموزشی در سازمان منطقه آزاد قشم می تواند این سازمان را برای انجام بهینه ماموریت ها و نیل به اهداف سازمانی یاری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا