ایران

در کلیه  مساجد و تکایای جزیره قشم مراسم احیا و برنامه‌‌های ویژه شب‌های قدر برگزار می‌‌‌شود

رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: همزمان با فرا رسیدن شب های پربرکت قدر کلیه مساجد در شهرها و روستاهای جزیره قشم میزبان شب‌زنده‌داران لیالی قدر است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، حجت الاسلام احمد غلامی با اعلام این مطلب افزود: با فرارسیدن لیالی قدر و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مراسم احیا و برنامه‌های ویژه شب های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان الکریم جهت بهره‌‌برداری مردم متدین جزیره قشم از این شب‌های معنوی و پر برکت، انجام می شود.
وی با اشاره به حضور سخنرانان برجسته در این مراسم ادامه داد: این مراسم پر فیض شامل برنامه‌های تلاوت قرآن کریم، قرائت دعای جوشن کبیر، برنامه سخنرانی و ویژه برنامه سر گرفتن قرآن کریم است که با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت برگزار می‌شود.
ﻣﺮاﺳﻢ ﻟﯿﺎﻟﯽ ﻗﺪر در شب های دوشنبه چهاردم خرداد ماه مصادف با ۱۹ رمضان، چهارشنبه شانزدهم خرداد ماه مصادف با ۲۱ رمضان و جمعه ۱۸خرداد مصادف با بیست و سوم ماه رمضان از ﺳﺎﻋﺖ ۲۳ در همه مساجد سطح جزیره قشم آغاز شده تا وقت سحری ادامه دارد.
مردم متدین و مذهبی جزیره قشم واقع در جنوبی ترین بخش جغرافیای کشور، هر ساله با برگزاری هرچه پرشکوه تر لیالی قدر ندای «الغوث، الغوث» سر داده و از برکات این شب های پرفیض بهره مند می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا