گردشگری

روزانه ١۴٠٠ نفر مسافر با هواپیما وارد قشم می شوند

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم گفت: روزانه به طور متوسط یکهزار و ۴۰۰ نفر مسافر از طریق پروازهای هوایی وارد قشم می شوند و یکهزار و ۴۰۰ نفر نیز از این طریق قشم را ترک می کنند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، ناصر رجبی بیان داشت: در ۱۰ ماه گذشته از سال جاری ۱۸۸ هزار و ۶۲۹ مسافر از طریق پروازهای هوایی به قشم سفر کرده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ٢١ / ٣٩ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۹۳ هزار و ۳۴۱ نفر مسافر نیز از طریق فرودگاه بین المللی قشم این جزیره را به مقصد شهرهای داخلی و خارجی ترک کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ١٦ / ٨١ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم توضیح داد: در مدت یاد شده، سه هزار و ۲۵۴ سورتی پرواز در مسیر فرودگاه بین المللی قشم انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال با سه هزار و ۲۳ سورتی، بیش از ٧ / ٦٤ درصد افزایش پرواز به ثبت رسیده است.

رجبی یادآور شد: از مجموع پرواز های صورت گرفته در این مدت ٢٧٠ مورد آن به پروازهای خارجی بین قشم و دبی مربوط می شود که با این پروازها ۱۰ هزار و ۱۰۴ مسافر از دبی وارد جزیره قشم شده اند و ۱۱ هزار و ۸۹۰ مسافر نیز از طریق قشم به امارات متحده عربی سفر کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا