اجتماعی

تقدیر فرماندار از حضور شکوهمند مردم شیعه و سنی قشم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرماندار شهرستان قشم با صدور پیامی حضور شکوهمند مردم شیعه و سنی قشم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ستود و آن را حماسه‌ای از شکوه، همبستگی و اقتدار ملی دانست.

 به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم با صدور پیامی حضور شکوهمند مردم شیعه و سنی قشم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ستود و آن را حماسه‌ای از شکوه، همبستگی و اقتدار ملی دانست؛ متن پیام به شرح زیر است.

بِسْمِ رَبَّ الْفَجْرِ

گام‌های خجسته‌تان امروز استوار و با صلابت بار دیگر نسیم آزادگی و پایداری بر اصول و ارزش‌های انقلابی امام راحل(ره) و شهدا عظیم الشان را بر بلندای قله‌های فخر و افتخار به اهتزاز در آورد و ظلم‌ستیزی و استکبارناپذیری ملت سرافراز ایران اسلامی را در اذهان جهانیان جلوه‌گر شد.

حضور پرشور و شعور شما مردمان فهیم، ارزشی و ایثارگر شهرستان قشم دوشادوش دیگر هموطنانمان در اقصی نقاط ایران قوی، نیرومندی و سرزندگی نظام جمهوری اسلامی ایران را که بر ایمان، اسلام‌محوری و خودباوری مردمانش تکیه دارد به رخ دژخیمان کشید و درخشش نور امید به آینده را بر کیان ایران و ایرانی تجلی بخشید.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ایران و یوم الله ۲۲ بهمن، حضور یکایک مردم شهرستان قشم در خلق حماسه شکوه همبستگی و اقتدار ملت ایران در راهپیمایی امروز را ارج می‌نهم. عزتتان افزون باد.

محمد محمدحسینی
فرماندار شهرستان قشم
۲۲بهمن۱۴۰۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا