آموزشی

دوره های آموزشی ویژه اصناف و دارندگان کارت بازرگانی برگزار شد

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز برگزاری دوره های آموزشی ویژه دارندگان کارت بازرگانی و پروانه کسب با عنوان یکشنبه های اصنافی در این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مسعود موربوگویی با بیان این خبر اظهار کرد: این دوره های آموزشی در راستای اجرای ماده 14 آیین نامه اجرایی ماده 12 قانون نظام صنفی و ماده 10 آیین‌نامه اجرایی قانون و مقررات صادرات و واردات برای متقاضیان صدور و تمدید پروانه کسب و کارت بازرگانی برگزار می شود.
وی ادامه داد: دوره های آموزشی به صورت حضوری و آنلاین با همکاری مرکز بین المللی رشد سازمان منطقه آزاد قشم با هدف آشنایی فعالان صنفی و بازرگانی جزیره قشم با الگو های حاکم در حوزه قوانین و مقررات و روش های نوین تجاری هر هفته برگزار خواهد شد.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم افزود: قوانین و مقررات نظام صنفی و امور گمرکی و صادرات و واردات، فقه بازار، خرید و فروش الکترونیکی و قوانین مقررات مالیاتی، قوانین مقررات مناطق آزاد، قوانین مقررات کار و امور اجتماعی سرفصل های آموزشی این دوره هاست و در پایان گواهی حضور در این دوره ها به شرکت کنندگان داده می شود.
براساس این گزارش نخستین جلسه این دوره های آموزشی با حضور حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم و با سرفصل فقه بازار از روز 15 بهمن ماه آغاز شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا