اجتماعی

ثبت احوال دروازه الکترونیک دولت

فرماندار شهرستان قشم گفت؛ ارائه خدمات به صورت الکترونیک، یکی از تسهیلاتی است که با توجه به غیر حضوری شدن بسیاری از امور جامعه و دسترسی عموم مردم به اینترنت، مزایای بسیار متعددی دارد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم محمد محمدحسینی در دیدار رئیس و معاون اداره ثبت احوال این شهرستان افزود: اداره ثبت احوال، مجموعه حاکمیتی و امنیتی است که با صدور مدارک هویتی مردم به آنها هویت می بخشند.
محمد محمدحسینی با اشاره به هماهنگی اداره ثبت احوال این شهرستان با دهیاران و شوراهای اسلامی روستا را در جهت ارائه خدمات ویژه ثبت احوال به مردم،و ایجاد شجره نامه خانواده ها در قشم و پایلوت قرار این شهرستان قشم در سطح استان، پلاک گذاری قطعات متوفیان در آرامستان های سطح شهرستان بصورت الکترونیکی و آنالیز مباحث ثبت طلاق براساس سن و اولاد خانوارها را مهم و ضروری دانست.

بر اساس این خبر، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان قشم به مناسبت سالروز تاسیس ثبت احوال کشور با حضور در دفتر فرماندار ، گزارشی از نحوه خدمت رسانی به مردم در حوزه ثبت وقایع حیاتی ولادت وفات ازدواج، طلاق، تعویض،صدور کارت ملی هوشمند، شناسنامه های در دست مردم و جمع آوری و انتشار اطلاعات جمعیتی امسال نسبت به سال گذشته ارائه کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا