عمرانی

تعیین ضرب الاجل ده روزه به اداراتی که در ارائه خدمات مسکن مهر کوتاهی کرده اند

سعید اکبریان، معاون فنی و زیربنایی و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد به همراه شهردار و رییس شورای اسلامی شهر قشم به دعوت جمعی از ساکنان مسکن مهر قشم از این شهرک بازدید کرده و مشکلات و مسائل این شهرک را از نزدیک بررسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، معاون فنی و زیربنایی سازمان در این بازدید ضمن گفت و گوی بی واسطه با مردم و احصای مسائل و مشکلات اظهار داشت: بسیاری از مشکلات مسکن مهر از سالیان گذشته انباشته شده و کم کاری ها موجب شده تا وضعیت زندگی در این شهرک مناسب نباشد، از همین روی تلاش داریم تا تمام دستگاه های متولی به میدان بیایند و به وظایف خود در برابر ساکنان این شهرک عمل کنند.
وی ادامه داد: برخی زمین های خدماتی و عمومی شهرک که از طرف سازمان تخصیص پیدا کرده به منظور بهبود وضعیت فضا، منظر و خدمات شهری سال هاست به حال خود رها شده و تاکنون اقدامی جهت آبادی آنها و احداث فضاهای عمومی، خدماتی صورت نگرفته است.
اکبریان تصریح کرد: به همین منظور در حال انجام اقدامات و مذاکرات لازم هستیم تا اداره راه و شهرسازی جهت تعیین تکلیف این زمین ها اقدام موثر و مناسب را انجام دهد.
بنابراین گزارش جمعی از ساکنان مسکن مهر قشم با حضور در این بازدید در گفت و گوی بی واسطه با مسئولین شهر مشکلات موجود در شهرک پرداختند و وضعیت روشنایی و آسفالت معابر، جمع آوری زباله های شهری و سگ های ولگرد، ایجاد فضای سبز و خدماتی مناسب از جمله مهمترین درخواست هایی بود که از طرف ساکنان مطرح شد.
همچنین مقرر شد، افراد ساکن در شهرک مسکن مهر قشم در اسرع وقت نسبت به برگزاری انتخاب و هیات مدیره به منظور اداره شهرک و پیگیری مطالبات ساکنان اقدام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا