اجتماعی

انتقال آب از آبشیرین کن به مخزن پی‌پشت در کمتر از ۳ ماه محقق شد

فرماندار شهرستان قشم گفت: آبفا در اقدامی جهادی انتقال آب از قشم مولد (آبشیرین کن) را عملیاتی کرد که در پی آن زمان آبرسانی به شهر لافت و روستای پی‌پشت به طور محسوس کاهش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، محمد محمدحسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: شامگاه جمعه با موفقیت آب از نیروگاه قشم مولد به میزان پنج هزار مترمکعب در شبانه روز به تاسیسات موجود در روستای پی‌پشت رسید .

وی افزود: ایستگاه پی‌پشت دارای سه مخزن با ظرفیت تجمیعی ذخیره سازی ۵۰۰ مترمکعب است که آب را به شبکه آبرسانی شهر لافت و روستای پی‌پشت پمپاژ می‌کند.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: پروژه آبرسانی به روستای زینبی نیز در هفته آینده خاتمه می‌یابد تا کاهش زمان آبرسانی برای مردم این روستا نیز ملموس باشد.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: پروژه آبرسانی از قشم مولد هفته دولت امسال آغاز شده بود و تکمیل آن بر اساس روند معمول ۶ ماه به طول می‌انجامید.

وی با بیان اینکه وضعیت موجود را مطلوب و شایسته مردم صبور و ولایتمدار شهرستان قشم نمی‌دانیم، گفت:پایدارسازی شبکه آبرسانی از جمله اهدفی است که با تاکید مستمر استاندار هرمزگان توسط آبفا با اقدامات بی‌وقفه در حال پیگیری است.

فرماندار شهرستان قشم خاطرنشان کرد: از پشتیبانی و پیگیری مستمر استاندار هرمزگان، زحمات و خدمات مدیریت آبفای هرمزگان و کارکنان خدوم آبفای شهرستان قشم بواسطه اقدامات جهادی و عملیات شبانه روزی کمال تقدیر و سپاس را داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا