فرهنگی

ز‌مین برای فعالیت مطبوعات در قشم از سوی سازمان منطقه آزاد واگذار می‌شود

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سازمان منطقه ازاد قشم آمادگی خود را برای واگذاری زمین با هدف ساخت محل فعالیت رسانه ها در این جزیره اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری “خبر قشم”، فرشاد مهدی پور بعدازظهر چهارشنبه 8 آذر ماه در سالن مرکز بین‌المللی رشد قشم و در نشست با اصحاب رسانه و هنرمندان این جزیره، اظهار کرد: قشم با داشتن زیرساخت‌های مهم از نظر تمدنی و تاریخی و نقش ارزنده‌ای که در تبادلات خارجی بر عهده دارد، نیازمند توسعه در حوزه فرهنگ و هنر است و ما در این زمینه آماده همکاری هستیم.
وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌ها، تولید محتوی و ایجاد شبکه‌های جدید ارتباطی برای قشم به عنوان یک منطقه مهم جهانی بسیار ضروری است.
شایان ذکر است؛ فعالان حوزه رسانه و هنر قشم نشستی را با حضور فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی این وزارتخانه در سالن مرکز بین‌المللی قشم با حضور اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و ادریس راموز معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با هدف بررسی مسائل و مشکلات خود برگزار کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا