آموزشی

پرديس دانشگاه هنر تهران در قشم با هدف تبدیل شدن به یک بِرند ملی و منطقه ای تاسیس می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: پرديس دانشگاه هنر تهران در قشم با توجه به وجود جوانان علاقمند به هنر، با هدف تبدیل شدن ان به یک بِرند ملی و منطقه ای تاسیس می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری “خبر قشم”، دکتر احسان کامرانی در جلسه 99 شورای اسلامی شهر قشم، اظهار داشت: توسعه دانشگاه‌ها در هرمزگان متناسب با توسعه خود استان برنامه‌ریزی می‌شود و تفاهم‌نامه ایجاد پرديس دانشگاهی و مركز خلاقيت و نواوری هنر در قشم هم براساس توسعه رشته‌های مختلف هنری در حال اجرا است.
وی تصریح کرد: اين مراكز علمی و پژوهشی و فناوری در قشم نمایندگی و شعبه دانشگاه هنر تهران خواهد بود و به عنوان یک بِرند می‌تواند در جذب علاقمندان در رشته‌های مختلف هنری ایفای نقش کند.
به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، با راه‌اندازی اين مراكز در قشم انتظار داریم تا چند سال آینده شاهد معرفی هنرمندان این جزیره در سطح ملی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف باشیم.
او یادآور شد: جامعه‌ای توسعه پیدا می‌کند که به نیروی انسانی خود توجه داشته باشد و نیروی انسانی هم در آموزش و پرورش و در سطح بالاتر در مراکز علمی همانند دانشگاه‌ها با هدف تقویت فکر علاقمندان به رشته‌های مختلف، شکل می‌گیرد.
کامرانی تاکید کرد: اين مراكز هنري می‌توانند متناسب با بوم، سنت و اقلیم مردمان جزیره قشم در حوزه‌های معماری و حقظ هويتهای فرهنگی و اسلامی به این جزیره کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا